fredag 16. september 2011

Fredda`n ...

Var så morsomt å se mine bilder hos
Mammas Hus :)
Hver onsdag viser hun Før /Etter bilder av ting vi pusser opp :)

Her  finner du mammasHus!
Har du noe å vise frem?
Jeg elsker Før /Etter bilder!!!
Skikkelig inspirerende å se hvordan gamle og nye ting kan bli med litt maling, tapet og lignende...


Liker også å se hvordan dere bruker Norgesglass :)
Her brukes de til mat, småting, kubbelys, telys, osv....
Jeg har kun 1 av de aller minste Norgesglassene...Skulle veldig gjerne hatt flere :)


Jeg er fortsatt syk...La meg kl 20.30 i går med en dundrende hodepine...
har banket i hodet hele natten ...Legetime på mandag, så håper jeg får time hos fysioterapeut snart...ventet siden før PÅSKE...
Helt utrolig!!
Aldri så lite Hjertesukk fra meg...


Ønsker dere en fin helg!!


Klem Tove


10 kommentarer:

  1. Hei Tove!
    Så kjipt at du fortsatt har skallebank og ikke er helt frisk :( Sender deg mange smil og gode tanker!

    Jeg har ikke ett eneste norgesglass jeg da, men syns det er så kult hos andre.

    Ønsker deg god bedring, en herlig fredag og takk for finfine kommentarer inne hos meg.

    Om noen timer vender denne østlendingen nesa tilbake til østlandet og sier takk for seg på vestlandet for denne gang. Skal bli godt å komme hjem til mann og hund.

    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelege bilder av vakkert interiør!
    Har ein vond hodepine eg og..Har hatt det så å seie konstant i 1 1/2 veke no! :(

    God bedring ♥

    Klem

    SvarSlett
  3. Heisann !!
    Håper du snart er tilbake i godformen igjen. Ikke noe stas å være syk liksom. Hadde noe begynnende gruff som prøvde å ta plass i kroppen min i går, men med høydose av c-vitaminer virker det som det har passert :)) Lucky me !!
    Jeg har noen få norgesglass, men ett er mindre enn det du har på bilde og noen er mye større. Har prøvd i lengre tid å få fatt på den størrelsen du har, men uten hell :(
    Jeg har eplete fra Tyrkia på det minste og hunde snacks i et av de store. Fyller noen gange opp med kjeks som er greit å ta med ut på varme sommerdager. Å ha et lokk en kan ha over, hjelper på å holde fluer å veps borte fra kjeksene :))
    Masse god bedring fortsatt til deg og riktig god fredda !!
    Klem Heidi

    SvarSlett
  4. God bedring!!!

    Jeg har kun større norgesglass -men jeg elsker de!
    Bruker de til hobbyting, lykter, telys, grovt salt.......
    Skulle gjerne hatt flere :)

    Ha en fin fredag! Klem G

    SvarSlett
  5. Fine bilder Tove!
    Innom for og ønske deg en god helg ♥
    Og god bedring;)

    Klem line

    SvarSlett
  6. Goooo bedring Tove!
    Håpe formen kommer sæ snart, ikke nokka artig å gå sånn å hangle!
    Gi no lyd når du føle for å hjelpe mæ litt el en runde på kafe i morra;) Æ e gressenke t onsdag.

    Æ har mange norgesglass, er stadig på jakt etter flere! Har alt ifra sy-stæsj til sølvbestikk i dæm!
    Vet du at sølvskjeen holdes sæ lengere fin (som ny pussa) når dæm ligg på tette glass? Da er det lettere å bruke dæm hvis det plutselig er kaker i "luften"....

    Ha en fin dag og satse på at hodepinen forsvinner!

    Klæm Hanne=)

    Klæm Hanne=)

    SvarSlett
  7. Hei Tove, så kjedelig at du ikke er
    i form... samme her hos meg, er i
    elendig form - men det er vel det
    som følger med høsten :) Ønsker deg
    masse god bedring og ha en fin helg
    Stor klem fra Mette

    PS! masse fine innlegg nedover her
    hos deg, klem igjen ღ

    SvarSlett
  8. Skapet du viser frem hos 'Mammas hus' ble kjempefint, og det samme synes jeg om det hvite skapet i dette innlegget :)

    Klem, god bedring og en finfin fredag!
    Signe

    SvarSlett
  9. Heia Tove

    Kjipt å plages, og alltid så søkkandes bra når man blir bedre :)
    Likte bildan dine veldig godt, norgesglass e kanskje nokka for me om e kjæm over dem en vakker dag?

    Ha en herlig helg!
    Stor klem oppover til deg

    SvarSlett
  10. Hei Tove!
    Har linket til deg inne hos meg idag :) Stikkord kjøpmannsdisk...... ;)

    SvarSlett