lørdag 24. september 2011

Lørdagskos

Lørdag med solskinn her nord...
Kan det bli bedre ? :)


Jeg og ungene har vært på cafe`og spist kake mens mannen "leker" med
 spikerpistolen nede i kjelleren ;)


Stor fremgang der nede nå, selv om enkelte ting ikke blir akkurat etter min plan...
Blir nok flott uansett :)
Gleder meg veldig til å innrede !!
Garderoberommet har jeg ingen planer for enda...
Aner ikke hvor jeg skal kjøpe hyller ol...
Tror vi må ta oss en bytur snart ja!!


Mannen holder på med veggplatene på soverommet i dag...
Vi endte opp med ferdig hvitmalt panel, så da spørs det med den grå veggen og veggordet vi planla jeg og største jenta...


Bildene i dagens innlegg er av Liljene jeg kjøpte til Anniken 2 års dag :)
Nå har de sprunget skikkelig ut og er så utrulig flotte synes jeg :)



Trenger ikke noe mer på skjenken når man har en slik bukett :)
Enkelt og fint!
Elsker å lage nye stilleben på skjenken min ;) Veldig koselig med variasjon...


Ønsker dere en fin lørdag :)
Og velkommen til enda flere følgere :D
Så koselig :))

Klem Tove


9 kommentarer:

  1. Så utrolig FLOTT stylet! Likte så godt liljene, de hvite lysene og glasskuppelen. Lekkert med de hvite rammene i bakgrunnen. Dette var gjennomført og fint! God lørdag! Deilig med sol, ja!

    SvarSlett
  2. *Gjesp*...fin lørdag t dokker :) Elsker liljer men liker ikke når de begynner å "drysse"....
    Du har ikke tillfeldigvis flere av disse sprossene???

    Klæm Hanne=)

    SvarSlett
  3. Nydelige liljer!
    God lørdag =)

    SvarSlett
  4. fine bilder & liljer :)
    ha en strålende helg

    SvarSlett
  5. Ønsker deg en fortsatt fin helg, liljene er vakre :-) Klem Trude

    SvarSlett
  6. Nydelige liljer! Fargen var bare *elsk*!

    Klem

    SvarSlett
  7. Nydelige blomster. Svarer på spørsmål ang skodden, du spurte om!! Den har eg kjøpt hos Nina med bloggen ( Nina i Paradiset)

    SvarSlett
  8. Gratulere så mye med storpie i hus på etterskudd! Liljene var jo bare helt nydelige.
    Ha en fortsatt flott helg!
    -klæm-

    SvarSlett
  9. Heia Tove :)
    Nydelige bilder av et nydelig stilleben, kjempefine liljer :)
    Blir spennende å se når dere blir ferdige med rommene :))

    Ønsker deg en fin Søndag
    Klem Mette :))

    SvarSlett