søndag 4. september 2011

Ut på tur -aldri sur!


I dag har vi vært på en liten skogstur :)
Nydelig vær!!


Plukket med oss litt røsslyng, så da måtte jeg pynte litt på trappa!


Hærlig høst her nord!!
Ingenting å klage på når det gjelder været iallefall :)


Vi var på mine foreldres hytte- kort vei å gå,
og nydelig utsikt der oppe:)


Pølser på bål til lunch
Her ser du den lille koia :D


Anniken i farta opp bakkene :)
Helt utrulig at hun blir 2 år om 17 dager!



Litt utsiktsbilder fra hytta!


Før vi dro bakte jeg gulrotmuffins med deilig glasur på :)
De ble med på turen og fikk bein å gå på for å si det slik ;)


Ei som ville være med å smake...og pynte ;)



En flott søndag er snart over...Nå skal det lages fruktsalat som kveldskos...
i morgen er vi tilbake med en travel hverdag!!

Kos deg du også!!

Klem Tove


6 kommentarer:

  1. For en fantastisk natur. Blir rent missunelig her jeg sitter på sørøstlandet i østpøs regnvær.
    Kjenner jeg bare "må" ut i skauen imorgen.

    Ha en fin kveld og kos dere med fruktsalat

    SvarSlett
  2. Såå koselig innlegg. Nydelige bilder!

    Det ser ut som en fabelaktig tur dere har hatt!

    Kose deg ikveld!
    Klem

    SvarSlett
  3. Så flotte bilder!! Helt utrolig den utsikten:)
    Nyt kvelden!
    Klem

    SvarSlett
  4. Du for ei utsikt!!!Eventyrlandskap...So fine haustfargar også. Herlege bilder.

    God søndagskveld.
    KLem frå Mette.

    SvarSlett
  5. En fin måte å tilbringe en fin høst søndag på:)
    Ha en fin kveld:)

    -Rita-

    SvarSlett
  6. Så nydelige høstbilder:)

    Noe av det vakreste med høstene er alle fargene syns jeg, og de har du virkelig klart å fange på disse bildene:)

    Nyt søndagskvelden:)

    Klem Lise

    SvarSlett