torsdag 1. september 2011

Ikke bloggifiserbart....

Det er slik det er i mitt hus om dagen....
Maleren er tilbake for å rette opp feil i taket...så i går var det ut med alt i halve stua igjen...
JIPPi...ugh...
Skikkelig motiverende med noe slikt rett etter oppussingen var ferdig...
Noe skjedde med halve taket- han hadde ikke sett slikt før...kom masse striper...
Forhåpentligvis blir det perfekt etter neste strøk som han tar i morgen :)


Men aldri så galt at det ikke er godt for noe...
for da blir det tatt en skikkelig fredagsvask i morgen ;)


Itillegg til dette røyk vaskemaskinen OG tørketrommelen samme dag...
så i dag har jeg vært hos både mamma og svigermor med skittentøy ;)
Snakk om ulykkesdag...
skal ikke nevne det siste som skjedde samme dag...bare at det kan koste oss dyrt...vi snakker vannlekkasje :(
Ifølge pappa er det en grei sak...så da blir det ekstra jobb på han ;)
Guuu så glad jeg er for å ha en handy-pappa!!!


Ikke mye kose-mose innlegg i dag, men jeg kjenner jeg er en frustrert frue ja...
Har ikke kunnet vært inne med lillemor i dag pga en intens malerlukt,
så nå er jeg sliten rett og slett...
Håper kvelden blir avslappet og ingen uønskede ulykker i vente!!!!

Bilder og tekst passet ikke sammen ;)
Men må bare spørre...hva heter denne busken som står i hagen min? Hva slags bær er det?

Ha en fin kveld
klem Tove


11 kommentarer:

  1. For en dag... Ikke rart du er sliten !!
    Håper alt ordner seg snarest på best mulig måte.
    Klem Heidi

    SvarSlett
  2. Auda. Vann er no skikkelig herk å få på uønskede steder. Får håpe forsikringen tar kostnadene.

    Kan ikke hjelpe med de bærene. ville ikke spist av de foreløpig..

    KLEM!

    SvarSlett
  3. Usjda, så mye uflaks dere har hatt, skjønner godt du er sliten. Synes du skal sette deg med bena godt trukket opp i sofaen og bare sløve i kveld. Det fortjener du! :o) Lykke til med reprasjoner osv. Den busken kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med.
    -klæm-

    SvarSlett
  4. Usj! For en dag du har hatt.
    Det MÅ ordne seg da :)

    Klem

    SvarSlett
  5. litt av en dag du har hatt ja, men så blir det nok fint og ikke minst deilig med skikkelig vask :)Iallfall skulle det vært vaska her hos meg, hvis jeg gidder. De bæra vet jeg ikke, men har sett de før. begynner nesten å lure på om jeg har de selv ute i hagen. Ei som heter Liga sa at de var spiselige, men de var bitre.

    SvarSlett
  6. huff av meg, det var ikke småtteri, skjønne godt du e sliten
    bynne nesten å tru dokker har nokka spøkerier på gang i huset, når så mye skjedde på en gang, at dokker har grevd i nokka i forbindelse med utbygginga, men det e nok bare skikkelig uflaks
    Vet ikke ka den buska di heter, men har sett den før
    God helg og kos deg :)

    klem

    SvarSlett
  7. Uffda, ikke moro med slike dager ! :( Og en "ulykke" kommer sjeldent alene. Men nå får det vel være nok, og godt at du har en handy pappa da ! :) Håper du får slappe godt av i kveld, og håper du får en fin morgendag. ♥

    Stor klem fra Anette

    SvarSlett
  8. Hei gode Tove:)
    Dette var mykje på ein gong ja...stakkar! Håper alt ordnar seg fort!!!

    Nydelege bilder du viser:)
    Ønsker deg ei fin helg!!!
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  9. Tak for din hilsen til min søn. Han er blevet fejret i 3 dage, så det er næsten som at være kongelig.

    Det var da noget af en dag. Hvorfor kommer ulykker altid i blokke???
    Jeg håber, du må få en dejlig dag i dag :-)

    SvarSlett
  10. HUff da, ikke bra Tove!! Det er ikke heksestøv du har fått i taket da? Vi hadde det på vegger og tak i der vi bodde før. Gikk greit med ny maling,men kjenner noen som aldri ble kvitt det.
    Nå er vel uflaksen brukt opp for ei stund.

    Vaskemaskinen vår tok også kvelden, og det er utrolig mye klesvask som hoper seg opp bare på 2-3 dager!!

    Ønsker deg en ulykkesfri helg!!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  11. Hei Tove!

    Trur det e en søtmispel du har i hagen :)

    God klem

    SvarSlett