mandag 19. september 2011

Ny uke- Nye muligheter!!


Starter uka med litt kjøkkenbilder :)
Ryddet nemlig inn denne blomster"potten",
og fikk en "fiks" ide`at jeg kunne bruke den inne ;)


Perfekt på kjøkkenet
 til nødvendige og lett tilgjengelige
ting som zalo, koster og oppvaskmaskin pulver :)

 Tviler for at det blir morsommere å rydde på kjøkkenbenen...
-men ble iallefall penere ;)


På skjenken er det også bittelitt forandringer...
Ikke så mye som skal til :)



Samlet sammen tingene i en trekasse :)


Tusen takk for alle gode ord om bildene jeg tok i forrige innlegg :)
Glad for alle skal dere vite :)

Og velkommen til nye følgere :)
Så koselig!!
Nærmer meg 200 nå og det er stort for min lille enkle blogg!!!
Setter pris på dere - Det skal dere vite:)
Ha en flott ny uke
...min startet med legetime og sykemelding :/
Håper på time hos fysioterapeuten snarest!!

God klem fra Tove



7 kommentarer:

  1. Hei hei!

    Så lurt å bruke den til oppbevaring! Helt supert - og veldig fint så det også ut.

    Klem fra Elisabeth.

    SvarSlett
  2. Så fint du har gjort det i stand! :) Smart oppbevaring av vaskemidlene synes jeg.

    Klem

    SvarSlett
  3. Lurt å ha zalo og oppvaskmiddel i beholdere som er fine i stedet for det de kommer i :)

    Ha en fin kveld
    Høstklem

    SvarSlett
  4. Så stilig du har ordnet med vaskepulveret og zaloen:D Lurer veldig på hvor du har fått tak i de tallerknene i hylla di? de var knallfine!:D

    SvarSlett
  5. Så kjekt! Det var smart :)

    Håper du snart blir frisk!

    Fabelaktig start på uken!
    Klem

    SvarSlett
  6. Takk for kommentar hos meg! :)

    Så dekorativt det var med den kurven da, og for ikke å snakke om zaloflasken! Genialt...
    Synes det er så fint med ting og tang fremme i glass, dekorativt og praktisk :)

    Ha en finfin kveld!
    Hiver meg på som følger jeg...

    SvarSlett
  7. Ååhh så flott det ble på benken da ;)
    Stilig den flasken du har Zalo i ;)

    SvarSlett