fredag 30. september 2011

Stilleben utfordring hos Lidyll

Jeg blir med på den også ;)
Veldig gøy med utfordringer..

Stilleben
Stilleben (fra tysk, «still» og «leben», stille liv, fransk: Nature Morte, død natur) er et kunstverk som gjengir objekter i ro, ofte som oppstillinger av hverdagslige gjenstander som enten er fra naturen (blomster, frukt o.l.) eller menneskelaget; vaser, glass, mat osv.
 

Denne skjønnheten fra Kremmerhuset ,
fikk jeg i bygave hos min eldste datter (12 år) i går :)
HAPPY


Litt høst pyntet skjenk til helgen...


Og når kanelsnurrene var ferdige, fikk de også komme med ;)
Frister dere litt ;)


Ungene som har høstferie ble strålende fornøyd med nybakt
gjærbaks til lunch sammen med venninnene  :)

 
Gå innom
Om du vil se flere.....
ønsker dere en god helg
 
klem Tove 



7 kommentarer:

  1. Koselig stille en, Tove....og ikke minst en fin header.
    Tenkte jeg også jeg skulle bake litt i helga...
    Fin fregattene!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  2. Hehe, fin fredag sku d være!!!!!
    Skriver på min nye iPad, ikke bare bare.
    Klem Bodil

    SvarSlett
  3. Så nydelig stilleben i herlig høststil! Og så ble jeg utrolig fristet av baksten din der... ;)
    Ha en kjempefin helg! Klem

    SvarSlett
  4. Go helg Tove!
    Fikk skikkelig lyst på kanelsnurr nå :)
    Har linka til ett innlegg om Midt i værre her hos deg på bloggen min :)

    Klæm

    SvarSlett
  5. For ett vakkert bidrag søte deg! Den lille bambien var jo bare såå søt!

    Ønsker deg en fabelaktig helg, kos deg og nyt den!
    Jeg skal bare slappe av og bruke tid med mine nærmeste. Tror det trengs etter en lang uke.

    Smil og klem
    Maia

    SvarSlett
  6. fint stilleben du har laget;) denne utfordringen har gått meg hus forbi, må inn å kikke;)

    Ha en herlig helg!

    SvarSlett
  7. Hei du!
    ...kjempe gøy at du hang deg på utfordringen inne hos meg! Kjempe fint bidrag!*smile*

    ...elsker bambier, og sånne småkvist med småkongler*smile* Er det ikke lerkekvist det heter? Ja ja, fint ihvertfall*smile*

    Det er en gevinst til vinner inne hos meg etterhvert, men først kjører jeg i gang en avtemming...avstemmingen blir satt i gang i morgen*smile*

    Klem fra meg

    SvarSlett