torsdag 22. september 2011

Utfordring hos Sukkertøy for øyet

Jeg tar utfordringen,
og lurer herved på om du er enig i at dette bilde er meg?


Gamle, hvite tekstiler,sink,englevinger, madonna lykter, gammeldagse kort, kokebøker, sølvtøy..


hjerter, hvite lys...


Hjerteranker..
.


T
for
Tove




Ja nå er jeg spent :)
Er dette Toves bloggverden?
Slik du ser på bloggen min?
Elsker hvitt, sink, duse toner, hjerteranker og masse levende lys!!
Kaller meg for en maximalist :)
Synes det enkle er vakkert- men kan umulig ha så lite ting rundt meg :)


Hvis du vil se flere bilder fra Sukkertøy for øyet sin utfordring ,
så ser du dem HER


Ha en fin Torsdag


Klem Tove


9 kommentarer:

  1. Mye av det du viser idag, er også på headeren din. Så dette er nok deg - hvite tekstiler, sink, englevinger, lykter, gamle kort og kokebøker... Klem fra ROSEN-sin (Har problem med å kommentere under Google-kontoen)

    SvarSlett
  2. Ja dette er deg! Alltid flotte bilder du viser frem, og eg liker også masse pynt rundt omkring.

    SvarSlett
  3. Helt klart deg! Sååå mye lekkert, og veldig mye som lett hadde kunne funnet plass hjemme hos meg også!!!

    Strålende flott helg til deg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  4. Helt klart deg! Kjente deg igjen for å si det sånn... hihi!

    Ønsker deg en fabelaktig fredag og helg! Jeg skal bare slappe av og kose meg og jobbe litt med bloggtreffet som jeg er med på å arrangere.

    Klem.

    SvarSlett
  5. Hello vennen!!

    Her var det mange skjønne detaljer som oser deg!
    Herlig bidrag til utfordringen!!

    Tusen takk for alle snille ord du legger igjen inne hos meg! VELDIG KOSELIG :)

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  6. Det er ikke sånn jeg sett for meg at du har det hos deg!
    Fint stoff du har på kommoden, å de lyktene...Yummy!

    Klem og go helg, Anna

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder. La meg som følger hos deg.

    Ha ei flott helg.

    Klem Bente

    SvarSlett
  8. Dette er deg ja;)
    Så fiiine bilder med masse herlige skatter!!

    Ha en finfin lørdag Tove;)

    Klem Line

    SvarSlett
  9. Hei!
    Så gøy at du vil være med på giveawayen min.
    Gøy med denne utfordringen som viser hvem du er.
    Kjempefine bilder.
    klem

    SvarSlett