torsdag 15. september 2011

Nok en hjemmedag...

Formen er ikke bedre...
kjipe greier!!


Så her ligger jeg på sofaen igjen...
Ute regner det, så disse bildene er fra forrige uke når solen skinte så fint inn vinduene :)


Blitt mye kaldere ute de siste dagene...
Høsten har vist seg på sitt beste her nord!!
Ikke mange dager med regn...kanskje 3-4 med netterne...
Helt fantastisk!!


Benken som sto ute på trappen er tatt inn i stuen...
Kjekt med ekstra sitteplasser :)




Høst i stuen rett og slett...



Ønsker dere en fin dag!!
Klem fra Tove som egentlig burde holde seg laaaaangt unna dataen...




10 kommentarer:

  1. huff da- håper formen snart bedrer seg.
    her var det skikkelig flom i går, elva gikk over sine bredder og gater i sentrum ble stengt pga vannet som flommet inn. til og med jernbanelinjen så ut som en innsjø så togtrafikk sørover stoppet helt opp.
    vi bor heldigvis høyere opp så vi blir ikke plaget når slikt plask-/støpregn...
    heldigvis er været bedre igjen i dag da.

    god bedring til deg,
    klem TOVE

    SvarSlett
  2. Æsj, så kjipt å være syk! Håper du blir bedre fort!

    Så fine bilder hos deg, nydelig stue! Og FOR en utsikt!!

    Takk for hilsen på avdragsinnlegget mitt :-) Blir spennende - og langtekkelig tid fremover vil jeg tro :-)

    Ha en fin torsdag, trass formen!

    Klem fra meg☺

    SvarSlett
  3. Hei Tove:)
    Ikkje kjekt å vere sjuk...ønsker deg god bedring vennen!!!!
    Nydelege bilder frå heimen din.So fin den muggen med lyng:)
    Måtte degen din verte fin tross alt!
    Goklem frå Mette.

    SvarSlett
  4. Kjedelig å være syk :(
    Du har det så koselig... Liker karnappet ditt der benken har fått sin plass for vinteren og utsikten som det ser ut som du har mot sjøen :)
    Håper du er på bedringens :)
    Blifriskienfeiklem fra Heidi (",)

    SvarSlett
  5. Heia Tove :)
    Så fine bilder du viser, koselig høstpyntet stue :)
    Ja vi har vert veldig heldige med høsten her med, mange fine å solfylte dager med gode temperaturer, men nå er det litt mere høststemning med regn og vind som gjelder !!

    Ønsker deg masse god bedring og håper du kommer deg raskt
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  6. God bedring, Tove! Jeg er også hjemme fra jobb i dag. Ligger under et pledd og er ikke i form, så jeg føler med deg! :)

    Så fint du har det i stua. Høsten har også sin sjarm.

    KLem!

    SvarSlett
  7. Så kjedelig du ikke er bedre i dag. Takk for koselig hilsen. Formen er ikke bedre, men planleggingsdag i barnehagen så har frøkena hjemme. Gleder meg egentlig til å finne sofaen klokka 19.. hehe (tar tid før jeg blir bra, har gått slik i over et halvt år..).

    ha en fin torsdag og håper mann og barn pleier deg godt.
    Klem

    SvarSlett
  8. Åh nei! Er du ikke bedre?! Sender deg mange fine tanker :)

    Ønsker deg en super torsdagskveld, min skjønne!
    Stor god klem

    SvarSlett
  9. Ååå, så nydelig høststemning det er hos deg!
    Trist å høre at du ikke er bedre, sender varme ønsker om en rask og god bedring!

    Klem Gry

    SvarSlett
  10. Kjempefine bilder!!! Veldig fint å pynte opp med litt kongler, selv om jeg ikke helt er klar for å ta høsten inn i stuen..

    God bedring, håper du er på beina snart!

    Klem

    SvarSlett