lørdag 3. september 2011

Lørdags kos!!


FOR en hærlig dag :)
Vi har bare kost oss i dag..
jobbet litt ute i hagen,vært på cafe`- men først og fremst nytt det gode høst været :)


Nå har mørket senket seg, og jeg tenner levende lys!
Kos!
Prøvd å henge lampen min (som jeg fikk i julegave fra mann og barn)i taket på kjøkkenet...
Den skal på veggen etterhvert, men er itvil på hvor enda...
Var å lånte 2 kule industrilamper i dag...ikke helt enig med meg selv om det er de som skal komme over spisebordet i stuen...
Må se i morgen og!!
Kjekt å bo slik at man får låne hjem å prøve :)



Her er det Meldodi Grand Prix Junior som gjelder ...
Kos deg:)

Klem Tove


9 kommentarer:

  1. Sååååå koseleg du har det!
    LEKRE detaljar overalt...

    Har vore kafe kos her og i dag ;)

    Takk, kos deg du og ♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  2. Ja, det er kos no med mørke kveldar og levande lys♥Herlege bilder!!!Og den lampen var knallfin:)
    Lykke til med valgets kvaler;)

    Har nettopp satt meg ned etter ein dag/kveld med 20 livlige jenter og gutar i 7 år`s selskapet til lisjejenta vår...kjekt,ja:)pes,ja:)No er det avslapning resten av kvelden...

    Ha ein fin søndag♥
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  3. Hei Tove! Så koselig kjøkkenet ditt er og lampen var skikkelig fin! Det er kjempekos med masse tente stearinlys nå som det blir tidligere mørkt på kveldene...jeg liker høsten godt, jeg! Ha en riktig fin søndag, klem fra Jorunn

    SvarSlett
  4. Hei, Tove :o) Det høres ut som en super kose dag! Lampa var kjempefin på det koselige kjøkkenet ditt!! Spent på industri lampene dine! Ha en super sønfag!! Klemmer, Marianne

    SvarSlett
  5. Koselig kjøkken du har, mange flotte detaljer!

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  7. Kjempekoselig kjøkken du har :) Og lampa var knallfin. Her er det skikkelig høst, vått og grått ute men koselig inne:)
    Ha ein fin søndag, Klem :0)

    SvarSlett
  8. Knallfin lampe du har, men skal den egentlig være på vegg???
    Koselig med mørket om kveldene, med levende lys, men gruer meg til det blir mørkt døgnet rundt....
    Spennende med de 2 industrilampene da :)
    En skikkelig fin dag her nord i dag, så kos deg og ha en flott søndag :o)

    SvarSlett
  9. nydelig kjøkken du har :) eg husker mine besteforeldre hadde et slikt skap (men i en fryktelig grønn-gul farge) på soverommet da eg vokste opp :)

    SvarSlett