onsdag 7. september 2011

Inspirert av andre!

Det er hærlig her i blogglandia ja :)
Masse flott inspirasjon å hente!!
Satt å så gjennom Nib`s bilder fra Høstinspirasjon og stoppet opp hos http://lysnostalgi.blogspot.com/2011/09/gamle-trekasser.html

Der så jeg et fint tips til gamle trekasser :)

Så da var det ned trappen å hente opp min gamle margarinkasse...
Slik ser den ut for øyeblikket:


Var litt tomt under veggskapet, men bedre nå ;)
Skulle hatt noen kroker til å henge litt pynt på ser jeg...
Neste prosjekt ja ;)


Bøker til inspirasjon har fått plass her :)


Høstlig pyntet


Venter på at rognebærene skal komme...
Hadde vært flott med en rognebærkrans!!
Fra gammelt av sa de at om Rognebæra kommer sent og det er lite av den-
så blir det mye snø til vinteren....
Ugh sier jeg bare- ikke glad i snøen!!


Jeg er hjemme på 3.dagen med minstemor...
Hosten vil ikke slippe taket og skikkelig forkjølet er hun itillegg.
Skikkelig kjipt når ungene er syke!!
Nå sover hun, så da tar jeg meg et pusterom foran pc`n ;)
Blir mye synging, bæring, bygging med duplo om dagene ja...merker det på nakken min!!


Utenfor hører jeg banking...min pappa er tilbake etter en fridag i går ;)
Spennende å se hva han styrer med i dag....
Kan nesten ikke vente med å få tilbygget ferdig.
* * *
Min eldste datter har store planer for rommet sitt...og ønsker 3 hvite vegger og en med en annen farge...varierer fra dag til dag mellom rosa, blå og grå...
Håper hun blir enig med seg selv før jeg skal male ;)
Håper faktisk hun ender opp med grå- Enklest med pynt og slikt...
Alt passer til grått :D

Klem Tove


5 kommentarer:

  1. So fint det vart med kassa og alt det vakre rundt,i og opp på!!! Kjekt å finne inspirasjon;)
    God bedring til den sjuke og lykke til med fargevalget:)
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  2. Sååå fint! Stolt over at du ble inspirert inne hos meg :) :) :)

    Nydelig blogg du har, legger meg til som følger :)

    Ha en fin kveld! ♥

    Klem Gry

    SvarSlett
  3. Så herlig å bli inspirert og gjøre det så fint!

    God bedring til minstemor, jeg har hanglet i 3 uker jeg nå... veldig slitsomt!

    Snart hjemme, sitter på toget og blogger litt, gjelder og være effektiv :) Har vært noen sykt hektiske dager, men veldig morro! Snart er jeg hjemme til bolognese, mann og hund. Ønsker deg en fabelaktig onsdag!
    Smil og klem

    SvarSlett
  4. Enig, grått er favoritten her også:)

    Kokk begge to:) Og pappa er også her å snekrer;) hehe..

    Kjempefint med bøker og blader i gamle kasser, det har jeg også:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  5. Det ble fint.
    Hmm.. trodde det var motsatt jeg, men husket egentlig bare at det er en greie med rognebær og snø. Her kom de veldig tidlig og det bugner av rognebær.

    God bedring til minstemor. Her er også trollungen hjemme, men det fordi vi skal på besøk. Må bare kose oss i nysofaen først.

    Ha en flott dag!

    SvarSlett