onsdag 14. september 2011

Sofasliter...


Ja det er meg i dag...
På tur på jobb måtte jeg bare snu og vende hjem igjen!!
Skikkelig uvel :/


Så her ligger jeg da...
og kom plutselig på at jeg ikke viste frem gaven
fra mannen i huset, sist han var på by tur :D


Fikk det flotte lilla duftelyset og dette hjertet fra Kremmerhuset :)
Flink mann sant ;)
Når sant skal sies, så ringte han når han var på kjøpesenteret, og da spurte jeg veeeldig pent om han ikke kunne gå på Kremmerhuset å kjøpe gave til meg :P Noe lilla eller grått sa jeg...
så da ble det et Lilla lys og et Grått hjerte <3


Tusen takk min kjære <3

* * * * *

Mens jeg ligger her, holder pappa på med verandaen og elektrikeren er i kjelleren :)
Spennende!!
Nå kommer det forhåpentligvis til å gå ganske fort fremover!!!
Et aldri så lite blogginnlegg ble det i dag...Håper på mer futt i meg i morgen!!

Håper du har en fin dag
klem Tove

9 kommentarer:

  1. Søt gave!
    Ønsker deg god bedring! Klem,

    SvarSlett
  2. Snille mannen din :)
    Stakkars syke Tove, håpe ikke æ sleit dæ ut med blogg hjelpa igår ?
    Må nok ha mere hjelp men tar d når formen din blir bedre:)

    Go bedring :) Klæm

    SvarSlett
  3. God bedring, håper det går fort over:-)
    Kjempe snille mann du har, fint var det også.

    Klem

    SvarSlett
  4. Så snill mannen din er da. Kjempe flott gave.

    God bedring Tove! Sofasliter selv i dag, men får prøve å komme meg på beina nå.

    Klem

    SvarSlett
  5. Så herlig mann du har!
    Det er jammen flott når de slår til med en overraskelse!

    God bedring, Tove.

    Klem

    SvarSlett
  6. Isj, er ikke noe moro å være sjukpjusk, lå selv rett ut i forrige uke. Men høst er jo dessverre tid for all slags sjukpjuska. God bedring til deg, håper du blir frisk og rask igjen fort.
    Koselig gave, snill mann du har. :o)
    -blibraklæm-

    SvarSlett
  7. Takk for hyggelig hilsen! Lyst på både hengestativ og tallerkenhylle jeg også, men har ikke funnet plass til det hos oss. Me får sjå hva fremtiden bringer :)

    SvarSlett
  8. Flotte gaver han fant =) God bedring!

    SvarSlett
  9. God bedring, Tove! Hilse så masse til Dag også, som er så flink til å handle til deg <3

    SvarSlett