søndag 11. september 2011

Så kom jentenes cupcakes dag ;)


Valget falt på
Prinsessecupcakes


Alle ingrediensene ble funnet frem...

 Så nydelige ut på bildet...


Og masse godsaker å bruke...


3 ivrige 12 åringer i full konsentrasjon...
dette skulle de gjøre alene fikk jeg beskjed om ;)...
men jeg ble nok kjøkkenassistent alikevel...
1000 spørsmål om ditt og datt ;)
Og masse oppvask...


Cupcakene ble mørke og gode :)
kjempe saftige med hærlige melkesjokoladebiter inni...


Toppingen var det værre med ;)
Den sprakk...så ble litt kornete.
tror den hvite sjokoladen var litt for varm og samme med
filadelfiaosten som lå på benken litt for lenge
Men søt og god var den da ;)



Lys rosa...




Og
hvite..



3 fornøyde jenter med en anelse sukker kikk...
Blide og klar for flere baker lørdager ;)

Mens vi ventet på at cupcakene skulle avkjøles, hadde vi en fotoshoot i fjæra :)
Morsomt!
her er min eldste datter:


Nå er det sovetid :)
ha en god natt!
klem Tove



10 kommentarer:

  1. Hei Tove :)
    Så ut som jente hadde en fantastisk
    flott bakedag ღ herlige bilder....
    Så veldig godt ut, toppingen er alltid
    like lett å få til, men smaken er den
    samme ღ Natta klem fra meg, og ha en
    flott søndag sammen med dine ღ Klem
    fra Mette

    SvarSlett
  2. Mmmm - se deilig det ser ut. KOS med bakedag m jentene - tenker de smakte både undervies og etter :)

    Ha en fiiin søndag!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. Artig med kokkelering! Så ut som de hadde det riktig så gøy =)

    SvarSlett
  4. De så jo veldig god ut, uansett om kremen sprakk eller ikke. Jeg har bare laget slik krem en gang tidligere og det samme skjedde med deg, men de gikk unna likevel..

    Ha en finfin søndag!!

    klem

    SvarSlett
  5. Så vakre muffins!! De så veldig gode ut!! MmmmMMmm! Baking er gøy uansett hvordan det ender. Hehe.
    Ha en fin søndag!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  6. De så utrolig gode ut da. Den toppingen hørtes spennende ut. Tror jeg må prøve meg på en slik topping en gang. Hvit sjokolade og kremost topping?

    Herlig eldste datteren din er.

    SvarSlett
  7. Flotte muffins! :) Ønsker meg den bakeboken :) Ha en super søndag!

    SvarSlett
  8. For en herlig dag, det så ut som ekte lørdagslykke ♥

    Ønsker deg en fin søndag!

    Klem G

    SvarSlett
  9. Så flinke jentene har vært!

    Kose deg på denne fine søndagen
    Klem klem

    SvarSlett
  10. Det så ut som en utrolig hyggelig søndag.

    SvarSlett