mandag 26. september 2011

Barnerom

I dag har jeg ryddet litt på min mellomste datters rom...
Mye å ta tak i for å si det slik ;)
Begge stor-jentene er litt som sin mamma...ikke så glad i å kvitte seg med ting :D
Det sees...
Så i dag tok ( jeg mot til meg) jeg en runde og sorterte i skuffer og hylle...


En av skuffene var fulle av div. hobbyutstyr...i mange forskjellige pakninger...
Da er disse krukkene fra Panduro perfekte!!
Fikk sortert...så nå er det lett å lage smykker og div...


Snudde sengen, og det ble plutselig mye bedre gulvplass :)
Nattbordet er forresten fra jeg var liten :)


Aurora har fått alle mine rosa ting ned på sitt rom ;)
Egentlig vil hun ha mest lilla der, så lilla roll-up gardin er bestilt til prinsessa ;)
Må jo gjøre litt stas på hennes rom også, siden begge de andre to får flytte på nye rom :)



Og på skrivebordet går det nå an å gjøre noe :D


Bokhyllen  (som før var syrelutet) er stappfull, men men...
Hadde tenkt å sy et forheng...men kom aldri i gang :P


Nå lurer du sikkert hvor jeg ryddet vekk alle tingene hun samler på...
Her er svaret..:
I badstua !!!


Ingen kommentar til dette rommet...eller?
Som du ser, så kan ikke badstuen brukes med det første :D
Planen er å bygge inn trappen og få et litt lagringsplass under den...
Da er badstuen fri igjen ;)
Nå skal jeg slappe litt av før storjentene kommer inn døren og skal ha kveldsmat og div :)
I dag har forresten pappa vært å skiftet verandadør i stuen..Den vi hadde ble for stor når det kom et rom under verandaen!! Så håper vi får solgt den-kun 3 år gammel!!

Ha en fin kveld
klem Tove


11 kommentarer:

  1. Skal si du har vært effektiv! Nattbordet var nydelig! Og tenk at den er fra deg :)

    Fabelaktig kveld!
    Klem

    SvarSlett
  2. Så koselig jenterom! Uff ja burde vel tatt en tur opp på loftet her til mellomstejenten min....der er det også myyye å ta tak i. Men men, får ta det en annen gang;-)

    Nydelige bilder under her!

    HA en fin kveld videre:-)

    SvarSlett
  3. Tørr ikke tenke på korsn det ser ut oppe på loftet hos mine i "karra" i dette flytte kaoset :) Men blir vell bra etterhvert :)
    Flinke pappan din som e så flink å hjelpe:)

    Snakkes i morra kveld på klubb :)

    Klæm Hanne =)

    SvarSlett
  4. Så flink du har vært da:):)
    Ble veldig ryddig og bra:):)

    Ønsker deg en super uke snuppa:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  5. På finn.no blir det meste solgt, så døra finner sikkert en ny eier om den kommer inn dit! Rommet var så koselig, tipper jenta som bor der ble godt fornøyd også.

    SvarSlett
  6. Så flink du har vært.. Koselig barnerom..
    Og har ikke de fleste hjem et slikt ikke bloggbart rom? ;)
    Ha en flott uke Tove!
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  7. Så deilig og ta en skikkelig tørn innimellom - det trengs;)
    Jeg elsker og rydde og kaste, men min lille frøken kaster INGENTING! Alt skal spares på;)

    Vi tok en kjempeopprydding her for noen uker siden, og hun fant masse store leker hun ikke bruker lenger, nå er det sminke, klær og scrappbooking det går i, så hun solgte masse av lekene og har nå kjøpt haugevis med scrappesaker og litt klær - liker gjenbruk jeg;)

    Så koselig rom mellomstemor har, kjempefint nattbord ♥

    Ha en finfin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  8. Tak for din kommentar til min GIVE AWAY.

    Vi har Den Blå Avis, hvor alt kan sælges - og købes. Jeg har lige købt en barnevogn til mit barnebarn, så han kan sove ude, når han kommer på besøg.

    ...ville elske at have en sauna....

    SvarSlett
  9. Så deilig å få ryddet litt! Fint rommet til mellomste jenta di! Ingen bombe at rosa og lilla går igjen hos jenter, hehe!!
    Heldigvis har vi en stooooor låve tilå sette bort ting!!
    Så egentlig burde jeg rydde litt enn å sitter her!!
    ha en flott dag!

    Klem Bodil

    SvarSlett
  10. Hahaha! :D Eg brukte også badstua som bod! :p

    Kjempekoselige rom ungan har, og så blir det såå bra med nye rom i kjelleren!

    Kos og klemm <3

    SvarSlett
  11. Tusen takk Julie <3 Ja badstua er en perfekt leke bod ;)
    klæmma <3

    SvarSlett