fredag 29. juli 2011

Dilla på smoothie


Med jordbær i hagen har det blitt litt smoothie
Så deilig og frisk smak!!
Denne er med jordbær, banan, vanilje youghurt og litt appelsinjuice!
Hærlig!



Mango smoothie
Frisk og god!!
Denne ble laget av mango, banan og litt tropic juice
Mango smoothiesen lagde tante jenta mi, Birgitte :)
Flinkis :P




Hva er din favoritt?
Har du en god oppskrift å dele? Jeg er nemlig blitt hekta :D


Ønsker dere en fin helg...
Her skal det tennes lys og vi tenker fortsatt mye på 22.juli...

Klem Tove


4 kommentarer:

  1. MMmmMMm ikke feil med smoothie med jordbær fra hagen snuppa:):)
    Jeg er også avhengig, men bruker bare frosne bær jeg.. liker den halveis is konsistensen:)
    Her går det i en banan som blendes med frosne skogsbær, havremelk (melk) og kokosnøttolje.. men den kan du droppe da;) kun for næringen:)

    Ny den fine sommerkvelden:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  2. Mmmm! Smoothie er så godt det.
    Forsøk mango hadde jeg tenkt foreslå, men det har du jo alt prøvd ; )

    -Ha en fin dag : )

    SvarSlett
  3. Det så helt herlig ut, spesielt den mangovarianten :)

    Nydelig julihelg til deg og dine (det er den siste i år). Ta vare på hverandre!
    Klemmer i fleng

    SvarSlett
  4. Hei skjønne Tove!
    Smoothie e så godt! Min favoritt e frossne bringebær, frossen banan (ta av skallet før du legg bananen, i bita, i frysern), litt vaniljeyoghurt, litt vanilje-is, og en skvett appelsinjuice. Også viktig med sugerør ;) Nammenam!
    Håpe dåkker kose dåkker med ferie, hils de andre! :)
    Sommer-kusine-klem <3

    SvarSlett