fredag 22. juli 2011

Emaljerte ting...


Her ser dere hva et av gavekortene mine ble brukt til :)
Et emaljert litersmål !
Falt helt for denne serien som var i både rosa, lyseblå og denne grønnfargen.


Kjekt med praktiske-PENE ting ;)
Ønsker meg flere av tingene...bl.a kasseroller og fine boller!!



Vært i hagen å klippet en rose fra et av rosen trærne mine :)
Den lukter helt fantastisk!!
Aldri kjent makan...
Aner ikke hva den heter...Gjør du?



 Plassert den i en øl flaske rett og slett ; )
Var litt kult!!


Ønsker dere en strålende helg :)
Vi skal en liten tur på hytta :)
Blir nok koselig <3

Klem Tove


6 kommentarer:

  1. Så flott litersmål.. Emmaljerte ting er utrolig vakkert. Har serien noe navn? Fikk lyst til å sjekke ut de jeg også..

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  2. Så kjempe fint litersmål,morsomt når man finner noe man faller for:-) Ønsker også deg en fin helg :-) Klem Trude

    SvarSlett
  3. Det var utrolig fint og gammeldags vennen:)
    Elsker emalje og de duse fargene er så nydelige:)

    Håper dere får en fin helg på hytta:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  4. Så herlig! Sant det, ting som er praktiske kan like godt også være dekorative og pene =)

    Klem fra meg.

    SvarSlett
  5. Har vore på utkik etter desse emaljerte litermåla,men utan hell.Kva merke er det? Dei er so skjønne♥
    Og so fint med rosa ved sidan av den søte Tildadokka:)

    Håper dåkke har hatt ei fin helg på hytta!!!
    KLem frå Mette.

    SvarSlett
  6. Så fiint dette var:) hvilket merke er dette fra?
    Nydelig:)

    Ønsker deg en fortsatt god søndag=)

    Gode klemmer fra Myrullpiken<3

    SvarSlett