lørdag 2. juli 2011

utrydding pågår....

Ja her ryddes det og skrur ut skruer, trekkes ut spiker osv...


Må ha alt klart til tirsdag, for da drar jeg og ungene på hytta...
Så slipper vi å gå oppi maleren her når han skal jobbe her noen dager :)
Når vi kommer hjem skal jeg male stueveggene...
Blir litt av en jobb...
GRUER MEG!!!


Tenk at vi er startet på juli allerede....
Den store Sommermåneden :)
Veldig spent hva den har i vente må jeg si...


Vi har ingen store planer for sommeren, men må vel ta oss en liten tur med ungene
Blir lite blogging i tiden fremover iallefall, men slik er det vel for mange i ferien ser jeg :)


huff...nå må jeg vel jobbe videre her ;)....Hvor ialledager skal vi gjøre av alt som er i stuen....
2 sofaer, 3 bord osv.....for ikke snakke om alle stolene...og ikke minst alt stæsjet....
NÅ skulle vi hatt en veranda ja ; )
(den en revet bort mens utbygging pågår...)


Det lille skrivebordet er plassert i gangen...
Ble faktisk veldig koselig der, så hvem vet...kanskje det blir det for en stund ; )


Når lillegull våkner fra luren sin blir det en trilletur for å se på "livet" i værre...
Skjervøydagan pågår fortsatt :)
Skal se om jeg får tatt bilder i værre (sentrum) i dag!!
Mannen er på topptur...med som ledsager...Klarer ikke se toppen herfra pga skyer,
så spent om de kan gå helt opp!!
Ellers har vi faktisk litt sol her Nord :D
 (men vi har også vind...)


Og med disse bildene fra gangen , ønsker jeg dere en flott lørdag!!
Håper solen skinner på akkurat DEG <3

Klem Tove


9 kommentarer:

  1. Var sikker på jeg hadde lagt meg til som følger hos deg, men det hadde jeg ikke... Merkelig !!
    Men nå har jeg :)))

    Tak er ikke det beste å male, så godt å få det gjort når en ikke er hjemme :)) Ønsker deg masse lykke til med oppussinga og en riktig så fin sommer :)

    Her i Bergen er det litt sommer i dag med sol og litt dis :) Me Like !!

    Superfine bilder foresten, og så har du så masse fint stæsj :))

    Juliklemmer fra Heidi

    SvarSlett
  2. Hei hei!
    Så nydelige bilder du viser i dag. Jeg ble helt forelsket i det lille skrivebordet! Det var nydelig!

    Kos dere på Skjervøydagene! God tur på hytta!

    Ønsker deg og dine en helt herlig lørdag!
    Klemklem

    SvarSlett
  3. heia,
    innom en snartur, ønsker deg en riktig god lørdag og tur på hytta!!!!
    legger meg som følger nå.
    du har leeeeenge vært på blogglista mi.

    stor klem og hilsen fra
    TOVE i
    dronninghuset
    ;-)

    SvarSlett
  4. du har det så koselig, og skjønner godt at skrivebordet kan stå i gangen ei stund, det passet godt inn der.
    Kos deg på resten av Skjervøydagan. Vi var der i går kveld - ARTIG :))
    Må vel kjøre en tur idag å heie på Reisaguttan når dem skal slå Skjervøy hihi..
    mvh Tone

    SvarSlett
  5. Hei Tove!
    Så deilig med noen dager på hytta! Vi får håpe det blir fint vær over det ganske land fremover! Her er det grått og litt regn, men fin temp da!

    Takk for tipset ditt om å ta bort krysset i "forbli pålogget" ved innlogging - det har hjulpet veldig, så nå får jeg skrevet kommentarer som før, og slipper å være anonym!

    Ønsker dere en fin helg, og god tur til uken!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  6. så nydelige bilder du viser :)
    kos deg masse & god tur

    SvarSlett
  7. Fine bilder :) Artig med fornyinger.

    Bokstavene kjøpte jeg på bokhandelen, hobbyavdelingen i 2. etg, like ved Britts i sentrum. Vis a vis Veita ;)

    God tur på hytta. Klem.

    SvarSlett
  8. Kjempefint skrivebord! Kos deg så mye med ferie på hytta :) Og med sola som er fremme hos dere. Her på Østlandet blir vi våte.

    SvarSlett
  9. Det er altid dejligt, når der er ferie. Men af en eller anden grund, så arbejder mange. Der er altid noget, der skal laves.
    Vi skal også arbejde i ferien, men vi har dog taget en uge fri fra alt, hvor vi kører mod syd!

    Hav en dejlig sommer
    Klem

    SvarSlett