onsdag 27. juli 2011

Jordbær....


 Finnes vel ingenting mere sommerlig en jordbær?
Vi har et lite jordbærland i hagen. Det er 3 år gammelt og i år har vi frotset oss  i jordbær...
Store, deilige, saftige jordbær....


I dag har jeg en ekstremt rolig morgen....
lille frøken minstemor er hos bestemor ( som ville låne henne), de 2 storesøstrene sover borte...
mannen jobber ute i hagen og her sitter jeg ;)
Takknemlig for å kunne nyte en slik dag!
Tror vi alle er opptatt av og takknemlig for de små ting i livet for tiden


Ta vare på hverandre og øyeblikkene..

Klem Tove

6 kommentarer:

  1. Jordbær er deilig!
    Jeg har akkurat samme bilder i dag, jordbær i skål. Typisk sommer er det ikke?
    klem

    SvarSlett
  2. det fins masse små gleder i hværdagen, sånt som jordbær, en rolig morgen, og hos meg er gleden i dag i at jeg har fått gjort noe jeg skulle gjort for leeenge siden :) Kos deg Tove.
    klem Tone

    SvarSlett
  3. Ingenting er som norske jordbær.... mmmm.... herlig!

    Enig med du! Viktig å nyte øyeblikkene.

    Jeg ønsker deg og dine en herlig kveld.
    På Nesåsen er det sol og rene sommeren, vi skal ut i skogen og plukke bringebær etterpå *KOS*

    Varme klemmer!
    Maia

    SvarSlett
  4. Hei!
    Takk for koselig hilsen på bloggen min. Det er morro når man mottar respons fra nye personer for da oppdager man nye blogger!
    Gleder meg til å titte mer i din!

    Klem fra Gøril

    SvarSlett
  5. Ja skoleplansje er hverdagslykke, men det er jammen jordbær også:)
    Jeg leste et sted at jordbærene kommer 3. året, så da er det kanskje ikke så rart at vi har veldig få i år...første sommeren.. må jeg smøre meg m tålmodighet i to år til:P Godt de kan kjøpes i butikken også;)

    Klem Lise

    SvarSlett
  6. Ååå,men er det ikke skjønt med slike rolige morgenstunder:)
    Og jordbær er fantastisk godt♥
    Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min:) Tipper det blir riktig så flott hos dere når dere er ferdig med byggingen:)

    SvarSlett