torsdag 14. juli 2011

håper dere ikke blir lei bilder fra hytta vår...


Her kommer nemlig flere ;)


Fikk hengt opp hylla min eldste datter på 12 år har laget til meg :)
Hadde den først hjemme, men trengte noe på hytta til litt små pynt,
 så da var denne perfekt fant jeg ut ;)


Krydderkrukkene fikk også en perfekt plass å stå endelig !!
(selv om det ikke er krydder i dem ; ))


Og en til skatt :


og enda en...


kjekt å dille rundt :D


Så må jeg få vise frem den "nye" leveggen :D
( kun til ære for deg Julie ; ))


En gammel dør som sto nede i kjelleren på hytta...


Forresten...ikke hvilken som helst dør...

VC

(ler meg skakk.... :D )



Ja ja...man får det ikke morsommere en man lager det selv ;)

Klem Tove
...som regner og blåser bort snart....



5 kommentarer:

  1. Så mange fine skatta du finn heile tia Tove! Kor du og Lise no har vært på skattejakt? :)

    Ja den le-veggen har eg sansen for ;)

    Ha det fint!

    SvarSlett
  2. nei vi blir IKKE lei bilda fra hytta. Du har det jo så koselig der, får meg bare til å ønske meg en sånn plass mer å mer...
    Artig levegg hehe..
    klem Tone

    SvarSlett
  3. Såå fint det er der.. Jeg blir ikke lei bilder av hytta deres- Nydelig de der krydderkrukkene :) Skikkelig nostalgiske!

    Nydelig Julikveld ønskes deg!
    Stor klem

    SvarSlett
  4. så søt hylle datteren din hadde laget:) Så du hadde en sjablong på døren der, hva står det der da? Ønsker meg en sjablong jeg også, har ingen!!
    Såå heldig du var som fikk de flotte sink bøttene og baljene:) Heldiggris:) Du? jeg elsker fjellene rundt deg og ditt hjem:) De er så flotte<3

    Gode klemmer fra Myrullpiken<3

    SvarSlett
  5. Ja Julie vi har vært heldig ; ) Fikk gå på skattejakt i det gule huset ( 2 hus bortenfor L ) De rev det ned forrige helg...
    Nyt hlg og ferie <3 klem

    SvarSlett