søndag 17. juli 2011

Søndag :)


og dagen derpå...
Vi kom til hytta kl 5 i natt etter en flott bursdags fest :)
Jeg var sjåfør, men kjennes ut som jeg har vært på "fylla"...
Tydeligvis ikke vant til å våke så lenge...


Etter vi kom hjem har jeg malt...
Holder på med mitt "nye" møbel...
Skal stå i stuen og dere får se når det er klart ;)
Må nok ta et til strøk i morgen...



Har du hatt en fin helg?


Prøvde meg forresten på sjokoladekake oppskriften her om dagen
 Den som står bak kakao pakken...
Veldig barnevennlig kake...
men jeg syns den var best når den hadde stått en dag og gjerne 2...
Var rett og slett litt tørr når den var nybakt...
Merkelig!


Non Stop...


Ha en fin søndags kveld dere :)

Klem Tove


3 kommentarer:

  1. Koselige bilder♥
    Kaka SÅ ihvertfall NYDELIG ut!!

    Her har det vært jobbing i helgen, men er da kos det også - skal ikke klage :)

    Ha en fin kommende uke,
    Klem Jatte :)

    SvarSlett
  2. So fint det var med zinkbalja med stein og blomster i:)Herlege bilder...
    Og DEN gode sjokoladekaka da♥Min favoritt;)

    I helga har vi hatt eit flott ver her på Sunnmøre, so vi har berre kosa oss i sola:)

    Ønsker deg ei god,ny veke!!!
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  3. Hei Tove, koselig på hytten din, nydelig i hagen. Herlige gamle vinduer, jeg har en del like, disse har stått i et gammelt skolehus. Fortsatt god hytteferie til deg, klem fra Mona.

    SvarSlett