mandag 4. juli 2011

Min siste Giweaway premie og oppussing på gang...

Jeg som lovte å vise den siste Giwe Away premien min :)
Søndagen fløy avgårde, så da får dere se den i dag i stedet :)



Tine`s kreative hjørne hadde Giwe away for en stund siden og jeg var så utrulig heldig å vinne gave nr 2 hos henne :D
En flott bok "Drømmen om en hvit tredgård" og 3 flotte kremmerhus med
islandsk sjokolade
 (som smakte himmelsk!!!)
Tusen hjertlig takk Tine!!!
Denne gaven falt virkelig i smak (bokstavlig talt ;) )




Jeg skulle gjerne vært hos Tine i butikken hennes- ser så flott ut!!
( som kan besøkes her: )



* * * * *

I dag har jeg pusset sparkel og ryddet ....nå vasker jeg bort pusse støv,
så straks klar til maling...
Ikke mye koselig her nei ;)
Men blir vel bra når alt blir lyst og fint håper jeg :D


Ha en ny, flott uke dere:)
Klem Tove


5 kommentarer:

  1. Skjønner ikke så mye av disse konkurransene her inne og Givw away, men grattis så mye :)))

    Går i maling her også i dag, så føler meg litt småsvimmel her jeg sitter å har kaffepause... Må jo hvile mellom øktene vettu... Knis

    Lykke til med prosjektet ditt !!

    Klem Heidi

    SvarSlett
  2. du har virkelig vinnerlykke du Tove :)
    Gratulerer med flott premie.
    Blir spennede med nyoppusset stue.
    Ja planen er å dra på Havnnesfestivalen, jeg gleder meg :)
    klem Tone

    SvarSlett
  3. Førr nån flotte premia du har fått :D
    Nydelige bilda!
    Her e badet straks ferdi, å æ klare snart ikke vente lengre.. men resultatet bli nok kjempebra til slutt :)
    Lykke til me oppussinga :)

    Klæm Trine

    SvarSlett
  4. Så flotte premier, og en flott blogg! Ser ut til at vi har mye av de samme interiørinteressene..
    Jeg legger meg til, og gleder meg til å følge deg videre. :)
    Ha en fortsatt fin sommerkveld.

    Aileen

    SvarSlett
  5. Så flotte premier du har vunnet!
    Skjønner det er forskjell på folk- jeg vinner virkelig aldri noen ting ;) Hihi!

    Ja, det var virkelig verdt alt slitet med malingen av trappen ;) Tålmodighetsprøve - Ja!! Men såå fint! Godt å få det gjort ;)

    Takk for gode råd!!

    Nyt sommerdagene!

    Klemmer

    SvarSlett