søndag 3. juli 2011

søndagsfrokost

Det er vel ingenting som en dag uten planer....
Sein frokost og sløving i sofaen....


Jeg og lillemor sto først opp i dag
Bakte rundstykker, kokte egg og kakao...


Dekket på et koselig bord for 5
(lillemor sitter ved bordenden ;) )


 "Pallesmør"
...ja i disse palletider må man nesten lage  "pallesmør" ;)


Varm sjokolade i bestemors gamle mugge...


Kos !!
Når alt var klart vekket vi resten av husets folk med muss på kinnet fra meg og lillemor ;)
Kan vel ikke være en bedre måte å bli vekket på?


Ønsker dere en fin fin dag :)
Jeg kommer tilbake med et nytt innlegg i kveld, om hva jeg fikk i posten i går :D


Klem Tove


12 kommentarer:

  1. Så utrolig hyggelig måte å våkne opp på!
    Det er jo rene romantiske søndagsmorgen hos dere i dag :-)

    Janne Krutnes

    SvarSlett
  2. Åh så koselig ;). Søndagsfrokoster og sommerfrokoster må du nyte før du får tenåringer. Her kan vi voksne være oppe en ca. 5 timer før vi ser snurten av en trøtt ungdom ;).

    SvarSlett
  3. Kan dere komme å lage frokost hos meg og vekke meg med muss?! hihi! Såå herlig!

    Herlig søndag til deg og dine!
    Klem og smil!

    SvarSlett
  4. Så deilig frokostbord!!!herlig å bli vekket til slik servering.
    takk for besøket forresten...
    He- he, jeg må le. vet ikke hva du tenkte, men "dagen derpå" er bare dagen derpå for meg, altså dagen etter, for jeg har ikke noen slags form for hang-over. Ble ikke servert en dråpe alkohol i dette selskapet, men latterdøra sto på vidt gap lell...så folk kunne kanskje trodd det om de var fluer på veggen.
    tror alle er i fin form i dag, i form for nye latterkuler!
    ha en super søndag, gode bloggvenn!

    klem dronninghuset og Tove

    SvarSlett
  5. For et deilig frokost bord.
    Elsker deilige og lange frokoster:D
    Kos dere masse

    SvarSlett
  6. Oi...dette så koselig ut:) Sulten ble jeg:) Det finnes ikke bedre start på dagen enn dette. I ro og mak....
    Nyt dagen videre:)

    SvarSlett
  7. Slike dager, med servert frokost, nybakt og kos...dem er bare herlige!!

    Klem Anna

    SvarSlett
  8. Det hørtes ut som en utrolig koselig start på dagen! Så veldig godt ut, også!:)

    Lykke til med maling av stua! (glad det ikke er meg! He-he..)

    Ønsker deg en fin uke! Klem Nina

    SvarSlett
  9. Dette hørtes veldig koselig ut vennen, og for noen fristende bilder. ♥ Jeg er sulten jeg, hihi... :) Deilig med slike dager man bare kan slappe av og kose seg.

    Ha en fin kveld videre, kose deg ! ♥

    Stor klem fra Anette

    PS: Giveaway hos meg om du vil være med ;)

    SvarSlett
  10. Pallesmør var en morsom ide.Tenk å våkne opp til dette frokostbordet,deilig.Ønsker deg en fin uke.

    SvarSlett
  11. Åhh herligheten så koselig! Nyt dagen i dag ogå, da:)

    Stoor klem!

    SvarSlett