onsdag 13. juli 2011

...gamle vindus skatter :)


En av mine drømmer gikk i oppfyllelse da jeg ble eier av 4 gamle vinduer ;)
2 med glass og 2 uten :D
Tror jeg skal male de hvite etterhvert...


Nå passer de perfekt ute på hytte trappa...shabby og slitt som de er ;)
Men neste år bygger vi ny trapp og maler hytta hvit, så da blir det andre "boller"...


Trekassen ble også reddet fra BÅLET...
Tror nok den også skal få noen malings strøk, men tiden vil vise...
Må først finne ut hvor den skal stå!
Mannen blir helt fortvilt og ser ikke verdien i disse skattene mine ;) Men heldigvis er det jeg som er innrednings sjefen hjemme hos oss ;)


Det andre vinduet står ute på verandaen ...
mens de 2 uten glass ligger på vent...Skal ha et eller 2 med meg hjem også ; )


Liker du å gå på skattejakt??
Og har du funnet noe fint som andre hadde tenkt å kaste?

* * * * *


I dag skal vi ut med familien min og spise meksikansk buffet :)
Gleder meg...og ikke minst...jeg slipper å lage middag ; )
Back to work...Har en stue som enda ikke er helt klar....

Klem Tove


6 kommentarer:

  1. Flotte vinduer du har fått, er så heldig at jeg har fått to stk hos en arb.kollega. Det ene står på pynt, mens det andre står på vent...har noen ideer om hva jeg skal bruke d til. ;o) Har samme problemet med sambo, han skjønner ikke hva jeg skal med "all den sjitn du dræg me dæ hjæm"... så i dag har jeg smuglet inn litt småtteri jeg fant på et dødsbo...hehe... :o)

    SvarSlett
  2. Dette var lekkert! Her har du vært superheldig! De gamle vinduene kan jo brukes til så mye. Vi har laget en levegg av gamle vindu.Dette var lekkert! Her har du vært superheldig! De gamle vinduene kan jo brukes til så mye. Vi har laget en levegg av gamle vindu.

    SvarSlett
  3. Det var heldigt, at du fik fat i vinduerne, inden de blev ødelagt. Vinduerne er flotte til rigtig mange ting. en flot idé.

    God sommer

    SvarSlett
  4. Hei på dæi!
    Tusen takk for gratulasjoner inne hos mæi:)
    Så fint det va med de gamle vinduan. Nydelig å pynte med de:)

    SvarSlett
  5. Hei :) Kjempefine ting du viser! Jeg elsker å gå på skattejakt, men det har blitt lite av det i det siste dessverre! på tide å komme igang igjen kjenner jeg! Ha en fin dag! Klem fra AK:)

    SvarSlett