fredag 1. juli 2011

Helg :)

Selv med ferie er det noe spesielt med helg :)
Mannen jobber jo fortsatt, så nå har vi 2 dager fri sammen og det er godt.
Denne helgen blir vi hjemme...
Jeg har som smått begynt å ta ned fra veggene i stuen...maleren kommer jo på onsdag, for å male taket, så da må alt være ryddet ut av stuen...puh...


Viser frem min Dronning Ingrid i dag : )


Denne fikk jeg også hos klubbjentene :)
Er de ikke bare best eller?
Ble skikkelig skjemt bort :)))

 
Syns den er så flott!!
Har vært en del vind her i det siste, så ikke turt å sette den ut...
Nyter synet av den inne i stede ; )


I dag har jeg og en venninne trillet tur i butikkene og vært på cafe`:)
Sååå koselig!!
Takk for i dag Kristin ; )
Det må vi gjenta snart igjen!!
* * *
Nå venter jeg på at lillegull skal våkne så blir det vel en ny runde på tivoliiiii...
Ha en super helg alle sammen
klem Tove


4 kommentarer:

  1. Dronning Ingrid er bare så nydlig, elsker de bare =) Har 6 stk i år, som jeg har ute=) KOs dere i helga;)

    SvarSlett
  2. Hei!

    For en koselig kommentar jeg fikk av deg på bloggen min! :) Nå har jeg lagt meg til som følger av din blogg også.

    Ha en god helg videre!

    klem fra Marta

    SvarSlett
  3. Dronning Ingrid er nydelig!
    Har noen selv. ;)
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  4. Nyyyydelig blomst:) Flotte bilder..
    Ønsker deg en god natt og fin dag i morgen.
    Klem

    SvarSlett