tirsdag 19. juli 2011

Mitt "nye" SKAP er endelig ferdig malt! Før og etter bilder!


Så glad jeg fikk dette skapet :)
Det ble ryddet ut av en hytte ( samme jeg fikk tallerkenhylla fra)...


Etter et strøk med Heftgrunning og 3 strøk med Bengalakk ble det slik :)


Fått det på plass i dag og pyntet kun for bilde shooten ;)
Tror det må herdes litt før jeg tar det i bruk!


Lyst og fint :)



Inni har jeg kun malt et strøk med heftgrunn...
Vet ikke enda hva jeg skal gjøre der. Ideer?
Måtte bare få det litt lysere først og fremst...



Og så de berømte Før bildene ; ):



Like fornøyd hver gang jeg maler noe hvitt jeg ;)
Sikkert noen som syns vi er gale som maler og maler alt mulig...
Men bedre det en å kaste ting spør du meg!
Gjenbruk er supert!!
Er du ikke enig?

* * * * *  

Utenfor her er det banking, borring og bråk....
mannen, min pappa og min svigerbror prøver å banke ned en mur vegg...
Spennende...
Enda litt berg å komme igjennom ...
Men så er vi klar for utbyggingen av et ekstra soverom!!
Gleder meg :)

Klem Tove




8 kommentarer:

  1. Det ble utrolig fint! Jeg har et lignende skap som skal få seg et strøk maling eller tre, men jeg klarer bare ikke å bestemme meg for om det skal bli hvitt eller dus lilla :)

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  2. Nydelig skap! Ønsker meg et slikt! ;)
    Kjempefin blogg du har, gleder meg til å lese igjennom den! :)

    Klem, Aileen

    SvarSlett
  3. Det blev jätte fint! Ett helt annat skåp när du har målat det!

    kram CC

    SvarSlett
  4. Dette ble lekkert :) Jeg elsker disse før og etter bildene... spesiellt når det blir hvitt etterpå :)

    SvarSlett
  5. oi så fint skap du har, og det ble kjempefint som hvitt og blankt. Jeg syns det er bedre å male å gi gamle møbler nytt liv enn å kaste dem.
    Har jo et skikkelig gammelt skap selv som jeg har malt, og jeg er så glad i det, er artig å eie slike ting.
    klem fra Tone

    SvarSlett
  6. Flott resultat! Bruk tapetrester innvendig? Eller mal i ein annan farge. Men dørene skal vel vere igjen for det meste, så kvitt er jo heilt OK? Tusen takk for alle fine ord du strør inne i Draumeverda mi :)

    Ha ein vakker sommarkveld!
    Klem E

    SvarSlett
  7. Skapet ble kjempefint, jeg har et som er ganske likt og en skjenk i samme serie, først beiset vi det rødbrunt men i fjor ble det endelig hvitt å det er jo bedre at vi kan bruke det å være fornøyd litt lengre :))

    Ha en fortsatt fin kveld
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  8. Ja,lykka er kvitmaling♥ Kva skulle vi gjort utan?!
    Skapet vart heilt nydeleg!!!Flink du har vore:)
    Og inni...vel,kanskje dekorere med tapet? Såg eit skap i eit int.blad ein gong som var dekorert med tapet inni og på innsida av dørene var det hengt opp nokre knaggar til litt dill og stæsj;)Dørene stod åpne og det var berre sooo lekkert!!! Kunne tenkt meg å prøve det sjølv ein gong, berre rette skapet dukkar opp:)
    Hadde vore fint på ditt, men sikkert litt styr å få til tapeten?!

    Ha ein fin onsdag♥
    Nattaklem frå Mette.

    SvarSlett