torsdag 21. juli 2011

Litt mere stue....


Kommer mer og mer på veggene nå...
Nærmer meg et endelig resultat ( for en stund iallefall ;) )
( rosene ble solgt på Prix for 10 kr i går...holder sikkert ikke mange dagene !


Prøvd meg litt frem med pynten på hylla
Syns speilet(som jeg fikk i bursdagsgave) passet godt over den!
Hylla er forresten den samme som før var mørkebrun...så ble den grå...og nå  HVIT ;)
Veldig fornøyd med hvit, selv om grått også var fint: )
vinglepetter...det er meg det...



Her med litt enklere og mindre pynt...
Hva er finest?
Kan det bli for mye av det gode ;) ?



Har forresten ei venninne som pleier å si " Vi skal være glad vi kun har slike problemer og ikke noe verre " ;) Hun har rett i det ; ) Mitt problem er Hvor skal ditt og datt henge...
Kunne jo vært alvorligere en det ja ;)
Veldig takknemlig for at vi har det så bra !!!


Nyt dagen- Den er din!

Klem Tove


4 kommentarer:

  1. Hei Tove:)

    Kjempefint med den hylla under spegelen (trudde fyrst det var eit vindu;))!!! Synest det var akkurat passe pynt i hylla eg:)Eg har det med å overpynte overalt...ikkje bra...

    Ha ein fin dag♥

    Ps. Kjem eg opp på bloggrullen din,sidan du er følger hos meg?
    Trur eg har forsvunne hos dei fleste etter at eg skifta navn på bloggen:(

    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  2. Nydelig hylle og speil, pynten også. Det er ikke flere problemer enn vi lager selv, og det klarer vi visst fint med all dillingen og dallingen, hihi. Fin kveld til deg, klem fra meg.

    SvarSlett
  3. Helt enig med du at vi kan være taknemlige for at ting ikke er verre ja :))) også syntes jeg du har det sååå lekkert :)
    Klem Beate :)

    SvarSlett
  4. Kjempefint speil og fint pyntet. Du har så rett når det gjelder problemer. "De fleste ting vi bekymrer oss for skjer aldri likevel"
    klem

    SvarSlett