lørdag 30. juli 2011

Flere skatter på hytta :)


Har jo glemt å vise de siste skattene
som jeg fikk ta med fra et nedrevet hus ved hytta vår :)


Jeg er veldig glad i mugger ...i allslags fasonger og størrelser :)
Gleden var derfor stor kan dere tro....


ikke mindre en 4 forskjellige mugger fant jeg :D


Disse små tefatene var jo nydelige...Tror de er fra Egersund og heter"Fasan"...
Er det riktig?
Ønsker meg flere av disse og veldig gjerne noen kopper til :)



Fant 3 av disse også med skjønne rosa roser
Vet ingenting om disse...


Også denne flotte kassen da...i den perfekte nydeligste fargen
*smelt*



4 Norgesglass(JIPPI) og 2 medisinflasker
Medisinflaskene er kanskje ikke min stil, men tok vare på dem uansett ;)
 Sett at mange liker dem, så kanskje jeg får noen tips til hva jeg kan ha dem til...og hvor...


Nå skal jeg nyte lørdagskvelden med min kjære og jentene <3

Ta vare på hverandre alle sammen!
Klem Tove


4 kommentarer:

  1. Så mange flotte skatter du har fått! Enig med deg at de blå askjettene var nydelige! Håper du finner fler etterhvert!

    Sommerklem

    SvarSlett
  2. Oj, så mye fint du har fått!!
    Må jo være ren lykke og få plukke fra en gammel hytte;))
    Elsker de blå fatene, de er knallfiiine;)

    Ha en fin kveld ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Wow! Jammen var du heldig som fant disse nydelig tingene. Jeg er også veldig glad i fagen på trekassa. Jeg har malt flere ting i denne fargen :)
    Vi har bygget et lite hus i hagen hvor jeg skal drive med mine hobbysysler. Gleder meg til å innrede med bl.a. hyller i denne fargen, loppisfunn og gamle ting jeg har fått fra familien. Gjenbruk er moro :)))

    Ha en fortsatt fin sommer!

    SvarSlett
  4. Det var litt av noen skatter... De muggene var skikkelig søte:)

    Ønsker deg en herlig søndag!
    Idag skal jeg og Nala ut å bade og nyte sommeren. Skal bli godt! Sommeren kom til slutt, gitt... hihi!
    Maiaklem

    SvarSlett