lørdag 9. juli 2011

Et lite livstegn fra Hytte paradiset vårt :)


Heisann alle sammen :)
Jeg er fortsatt på hytta...mange dager uten nett, så nå måtte jeg låne litt ;)
Savner dere alle og gleder meg til å se nye innlegg og hva dere gjør i sommer:)


Vi koser oss enormt med late , lyse sommerdager.
Vært så heldig med været, selv om det har vært en del vind til tider...
I dag har vært den varmeste dagen jeg kan huske...over 30 grader sies det....
Ungene har badet, vi har vært i fjæra og mann og barn har vært på
båt/ grill tur med gode venner :)
Jeg ble skikkelig dårlig...hode/nakke pine...så måtte rømme inn i skyggen!
Så kjipt når det endelig er sommer her!!


Ellers har jeg vært på en aldri så liten skattejakt i kjelleren her på hytta ;)
fant et stort, gammelt melkespann og 3 skjønne leirkrukker...
Det blir det blogginnlegg om ja :D 


Men nå tror jeg det er mest rask det som er ogjen...noen gamle stoler
som skal tas vare på eneste...


Og et bilde av den glade skattejakt leteren ;)


Ønsker dere en flott sommer månede!!
I morgen er det hjem for å male stue veggene ser det ut som...mannen dro en tur dit nå for å sjekke ut taket som vi har hatt en maler til å male...
Blir nok flere hytteinnlegg selv om jeg drar hjem, for jeg har masse å vise dere ;)

Klem Tove


5 kommentarer:

  1. Flotte skatter du har funnet, kjenner jeg bare er litt misunnelig på det melkespannet. Hadde blitt veldig fint på trappa mi! ;o) Koselig med hyttesommer, og spesielt i det flotte været vi har hatt den siste uken. Måtte det bare vare leeeeeenge! Her er solen atter tilbake etter en skikkelig regnskyll medfølgende torden og lyn.
    Ha en fortsatt flott og solfylt helg!
    -klæm-

    SvarSlett
  2. Så nydelig bilde av deg ;) Kan skjønne du er stolt! Såå mye lekkert du hadde funnet fram :)

    Ønsker deg en fortsatt vidunderlig helg!
    Maiaklem

    SvarSlett
  3. du har jo e skattekammer i den kjelleren. Artig med sånne ting, og de er jo så fine å pynte med :)
    Ja har vært nesten uholdbart varmt i dag, jeg måtte jo jobbe til kl 3 men heldigvis har vi vifter på jobben:)
    Kos deg videre med ferie
    klem Tone

    SvarSlett
  4. Eg savna bilde av den fine le-veggen din! ;-)

    SvarSlett
  5. Ang de muffinsformene, de er fra Ib Laursen. Har helt glemt å svare vet du :)

    ønsker deg en herlig julikveld!

    Sommerklem

    SvarSlett