torsdag 28. juli 2011

"Ny" skapet så og si ferdig...


Fått på plass litt stæsj og nødvendige ting:)


Ikke gjort noe mer inni skapet...var fristet til å tapetsere,
men ble litt vanskelig siden hyllene er faste...Og jeg har lite erfaring med tapet!
Har iallefall funnet en fin knott som jeg synes passet perfekt :)


Har også fått opp tallerkenhylla
 (kjøpt på kremmerhuset for en stund siden)


Roser i en skål med vann..
Enkelt og greit!
Og billig siden jeg har mange av de i hagen :)


Et lite oversiktsbilde av spisestuen akkurat nå!


På bordet står 2 ølflasker og en liten vinkaraffel med roser i(fra hagen de også)...
Alt kan brukes...og lekkert kan det bli :)
Bare man ser nytten i ting da :P
Ølflaskene er "Newcastle Brown ale" søte :)
(jeg drikker verken øl eller vin- liker det rett og slett ikke, så må ha øynene med når andre tar seg en eller flere.. :D )




Ellers har ettermiddagen blitt brukt til lugging av ugress......
Tror jeg var 3 timer i hagen og gjorde det....
Nydelig vær, så godt å være ute da, men for en kjip jobb!!!

Ønsker dere en fin kveld/natt..
klem Tove


6 kommentarer:

  1. Så fiiint! Elsker slike skap altså♥

    Likte gardinene dine veeeeldig godt også!

    Ha en fin Helg,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. Nydelig skap og nydelige roser!:)

    Ha en fin dag! Klem fra Lena

    SvarSlett
  3. Hei hei!
    Så nydelig det skapet var! Virkelig! ELsket den knotten du hadde funnet også *smiler*

    FInt dere har det hjemme...

    Jeg er oppvokst på en tomt på 2 mål, så jeg er blitt allergisk mot luking av ugress. Pappa betalte oss 2 kr pr ugress vi fikk opp med roten, det var stas i starten og etterhvert fristet ikke penger lenger... hihi.

    Ønsker deg og dine en nydlig fredag!
    Kose dere masse og ta vare på hverandre.
    Varm klem

    SvarSlett
  4. Nydelig skap.Knotten var jo bare lekker da :-) Ønsker deg en fin dag :-) Klem Trude

    SvarSlett
  5. Utrolig flott skap, og nå må jeg snart få malt mitt også :-)
    Tenk hvor mye litt maling og fine knotter kan gjøre ;-)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  6. Så fint Tove! :)

    Nye knotter kan virkelig sette prikken over i`en... :)

    Klemmer fra Malin Virginia <3

    SvarSlett