mandag 18. juli 2011

tv kroken etter oppussingen og noen før bilder!

Nå begynner vi endelig å få ting på plass....
Jeg vegrer meg for å lage nye spikerhull i en nymalt vegg nemlig ;)


Denne tallerkenhylla fikk jeg av et vennepar som holder på å renovere en hytte ;)
Før den ble malt:


Ny sofa til tv kroken er kjøpt...begynte å bli trangt i den andre...
Og på jakt etter den perfekte tv stolen...kom vi over denne.
Utrulig god å sitte i og god plass.
Fra Bohus til kr. 8999,- . "Bilbao" heter den!


 (trenger en ny gulv matte ja ; ) Brunt og grått er ikke veldig fint nei...)


Forandring Fryder...
Bilder og ting er blitt byttet litt på...
Men ikke helt ferdig med å få ting på plass..
TTT...


Det beste av alt er et hvitt nymalt tak :)
Vi er så fornøyde ...slipper å se de sorte flekkene som ikke gikk bort uansett hva vi vasket med...
Bortevekk med de:)

Etter maling:

Før maling :


Veggene er malt med Klassisk hvit.
Utrulig fornøyd- ser så rent og pent ut
Var himmelsk å male over den gamle vanilje fargen for å si det slik ;)
* * *

Back to work...mitt "nye" møbel trenger enda et strøk med maling...

...og vi drømmer veldig om nytt gulv i stuen...men det får bli det neste store prosjektet...når utbyggingen er ferdig og hytta er ferdig utvendig...der gikk det plutselig en gooood stund ja ... :S

Kos dere- Vi blogges :)

Klem Tove



8 kommentarer:

  1. Så koselig det ble. Så flinke dere er da. Taket ble en skikkelig forandring :) Sofan og hyllen var kjemefine. Har ikke fått opp alt på veggene her enda heller. Tar litt tid før man bestemmer seg. Kjedelig med masse hull i veggen med en gang.
    Ha en fin kveld!
    Klem Ingunn

    SvarSlett
  2. Det ble kjempekoselig, å så må jeg bare kommentere gardinene dine, de var RÅÅÅÅFINE, jeg har veldig like, men ikke med trykk på, og dine med trykk likte jeg enda bedre :)
    Gleder meg å se ditt "nye" møbel.

    klem Tone

    SvarSlett
  3. Skal si dere maler og shopper...
    Deilig m stor sofa!
    Litt rart å selge hytta, men egentlig veldig deilig å bli ferdig m d. Nå kan vi konsentrere oss om oppussing hjemme og bruke penger på å reise. Vi brukte den alt for lite og den kostet mye å ha, enkelt regnestykke!!
    Bildene fra deres hytte er bare så flotte, idyllisk!

    Klem Bodil

    SvarSlett
  4. Hei Tove :)
    Så fint det ble, alltid kjekt med litt forandring
    og litt nytt ღ kjempefint sofa og tallerkenhylle.
    ... ser nydelig god ut den blåbærpaien litt lengre
    nede her også...

    Jeg er litt samme som deg når det gjelder hull
    i vegger, er så redd for å henge opp ting på
    veggene, så her tar jeg meg god tid, hihi...
    Ikke så mye som har kommet opp til oss ennå :)
    Ønsker deg en fortsatt fin uke og sommer ღ
    Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  5. Hei Tove:)

    Takk for gode ord og velkommen som følger hos meg:)Vart kjempeglad♥

    Korr koseleg du har det i stova:)Har so lyst på ei tallerkenhylle eg også,men har ikkje plass endå...
    Og den sofaen ser kjempegod ut!Likte so godt gardinene dine også;)

    Ønsker deg ein fin tirsdag♥
    Nattaklem frå Mette.

    SvarSlett
  6. Gratulerer med ny stue, ble kjempefint :) Og utrolig ka litt maling har å si, forandring fryder :O) Likte den nye sofaen deres, vi kjøpte en gedigen sofa i oktober og er allerede veldig lei den............

    God sommer og gleder meg å se ditt nye møbel :)

    klem Liss

    SvarSlett
  7. Så artig å få innrede stua på nytt!! ;)

    Kjempefin sofa!

    Glede meg til å få se resten!

    Klem! <3

    SvarSlett
  8. Jeg kan hjelpe deg vettu =)

    Send meg en mail på bamsemums83@yahoo.no med innloggingsinfoen til bloggen, så skal jeg se på det.

    Sommerklem fra meg.

    SvarSlett